Welkom op onze vernieuwde website! Bij vragen of suggesties, mail naar ines@huisvanassche.be. Dankzij jouw feedback, verbeteren we telkens opnieuw uw webshop ervaring.
17.03.2021

Automaat bereide gerechten

Zin in een gezonde snack of maaltijd? Onze automaten zijn 24/7 beschikbaar met lekkere bereide maaltijden!

Onregelmatige uren of nacht job? Geen probleem met onze foodautomaat 


Heeft u tijdens de week of weekend onregelmatige uren waardoor u moeilijk tijdens de openingsuren verse voeding kunt kopen? Geen probleem, met de 24/7 food automaat van Huis Vanassche kiest u steeds uit dagverse maaltijden, soepen, salades, desserts en dergelijke.

 

Graag gezond eten, maar geen tijd om te koken?

 

Het is een fenomeen die wel vaker voorkomt en één van de verzuchtingen waar Huis Vanassche graag aan tegemoet komt. Door het gevarieerd aanbod heb je elke dag de keuze uit diverse gerechten en hoef je ook niet te wachten aan (soms) lange wachtrijen in de buurtwinkels. Je kiest, betaalt cash of via bancontact en klaar is kees.

 

Salades,maaltijden en soepen...

 

Dagelijks wordt de automaat aangevuld met verse seizoensgebonden salades, dagschotels en verse soepen. Deze worden onder gas verpakt  om goed te bewaren en alle gerechten zijn eenvoudig op te warmen.

 

Ook rauwkost en vers versneden fruit behoren tot de inhoud van de food automaten.

 

Frisdranken beschikbaar?

 

Jazeker, de automaat wordt aangevuld met de gekende frisdrankjes, maar ook gezonde sappen zullen regelmatig deel uitmaken van de beschikbare dranken. De invulling van de dranken wordt naargelang het weer en de seizoenen aangepast.

 

En brood? 

 

Broden zijn ook beschikbaar naast onze food automaten. We werken hiervoor samen met bakkerij Lorenzo die elke dag ook kijkt voor aanvulling van diverse brood soorten. Zo kunt u tijdens uw bezoek aan de automaat direct zowel avondmaal, ontbijt en lunch kiezen.

 

Wat als iets misloopt?

 

Het kan soms gebeuren dat er een product blijft haperen of iets niet loopt zoals gewenst, maar ook hiervoor bieden we verschillende oplossingen:

  • Tijdens de winkel uren kunt u zeggen aan een bediende wat er fout liep en deze helpen u graag verder om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk geholpen wordt.
  • Buiten de winkel uren staan er 3 GSM nummers op die u kunt opbellen bij eventuele problemen. In eerste instantie zullen ze u telefonisch proberen te helpen en indien dit niet lukt, dan zal iemand van de eigenaars zo snel mogelijk langs komen om het probleem op te lossen

U ziet, we helpen u graag om ervoor te zorgen dat u steeds verse en lekkere gerechten in huis kunt halen.

 

Hoe betalen?

 

Er zijn 2 mogelijkheden om te betalen aan onze food automaten:

  • CASH
  • Bancontact

Op deze manier bieden we voor ieder de mogelijkheid om te betalen volgens zijn/haar voorkeur.

 

Kortom, zelfs indien u niet tot in onze winkel geraakt, helpen we u graag verder met het aanbieden van lekkere, dagverse bereidingen, soepen, salades, dessert en nog veel meer.